UDAL ARTXIBOAK EGITEN DUENA
Udal Artxiboak Artziniegako Udalak sortu eta jasotako dokumentuak jaso, antolatu, gorde eta zerbitzatzen ditu.
- Artziniegako Udalak ekoizten dituen dokumentu eta espediente guztiakgordetzen ditu, udal-administrazioaren fede publikoa osatzen dutenak; eta, beraz, dokumentu horiek udalerriaren memoria eratzen dute, bertako herritarren bizimoduak eta jarduerak ezagutzeko iturri dira, etab.
- Tokiko memoria horren kontsultarako sarbideaerrazten du.
- Bere dokumentuenmaileguabarneko eta kanpoko erabiltzaileei.
- Dokumentu-funtsendifusioa.
UDALAREN KONPROMISOA
Udalak interesa eta konpromisoa du bere Udal Artxiboarekin, dokumentazioa kontserbatzen lagunduko duten bitartekoak eskaintzeko eta erabiltzaile izan daitezkeenei, udal langileei, administrazioari, ikertzaileei eta, oro har, herritarrei zerbitzua emateko.
Adibidez, konpromisoetako bat udal artxiboan gordetzen den dokumentazio historikoaren digitalizazioaren alde egitea da, bizkortasuna, arintasuna eta kudeaketa administratibo hobea bermatuz, bai udal langileei, bai ikertzaileei, ikasleei, herritarrei…
UDAL ARTXIBOAREN ZERBITZUAK
DOKUMENTAZIOA KONTSULTATZEA
1.- ZER KONTSULTA DAITEKE?
Dokumentazio historikoa zein administratiboa kontsulta daiteke.
2.- NORK KONTSULTA DEZAKE?
Pertsona interesdunak, ikertzaileak, bizilagunak eta herritarrak oro har.
3.- BETEKIZUNAK
Eskaera bat bete behar da, kontsultatu nahi dena eta kontsultaren helburua zehaztuz, eta erabiltzailearen/eskatzailearen datuak emanez.
4.- FORMAK:
Kontsultak hainbat modutan egin daitezke:
1.- Aurrez aurrekoa (udaletxearen kontsulta-gelan).
2.- Telefonoz.
3.- Posta arruntez eta posta elektronikoz.
5.- ORDUTEGIA:
Aurrez aurreko kontsultak: astelehenetik ostiralera 9:00etatik 14:00etara, ahal dela artxibozaina Artziniegako Udalean zerbitzu hori ematen ari den egunetan.
6.- DOKUMENTAZIO DIGITALIZATUA